Inte långt kvar nu.!!!

Nu är det inte mkt kvar av fotbollssäsongen.. jämnaste serien ever typ..  nästa match måste vi vinna.. fan att man är avstängd. fick sånt skitet gult kort bara för att man möter sånt klent motstånd. kan inte ens stå upp.. tkr om domarns förklaring. Du går in alldeles för hårt och du lägger dig för lätt... Hur fan kan man gå in för hårt? man kan gå in fult. men inte för hårt... värsta lamt..
spelade derby mot tord i lördas och började inte så bra.. låg under med 2-0 efter 16 min men lyckades vända till 2-2 innan halvlek.. ett mål gjorde jag :D 2-2 blev slutresultatet.. hårdaste matchen på hela säsongen var det nog.. försökte inte ens vinna luftduellerna efter 2 försök utan höll mest undan min spelare så att bägge missa och den gick vidare.. funkade varje gång. dock så var aldrig min medspelare på plats för understödet.. hehe.. men alltid roligt när man lyckas.. är man sämre så får man använda sig av andra knep så att man blir bättre ;).. ( luften är ju inte min starkaste sida så att säga.. och absolut inte felvänd)

Söndagen så var det golftime igen... gick hyfsat bra.. spelade på jkpg bana.. gick på 37 poäng så sänkte mig.. igen.. fan spelar ändå bra fast att man gör många skitslag.. ligger på 29 i hcp nu..
Sedan så var jag och måtta på ett jobb i taberg och direkt efter det te maxi för o storhandla..
sen när man kom hem fick man laga mat.. tacos blev det för jag var så sugen på det.. Gott som faen.. :)

Hmm tyvärr så tog citronkakan slut efter några timmar bara.. så får göra en ny till maria (saras vän) och maria (saras mor) :P hehe.. fundera på att baka sånt där gott bröd som morsan alltid gjorde hemma.. men måste göra det te nästa lördag isåfall.. sen är jag sugen på bullar och brownies med.. fan vad det ska bakas :)

Nu ska det sovas tror jag... Natti

Kommentarer
Postat av: sara

mmm...låter massa gott älsk!!

2009-09-13 @ 22:15:50
URL: http://snoangeln.blogg.se/
Postat av: maria

baka ny kaka tycker jag låter som en utmärkt idé, citronkakan var ju med i lördags men det blev ju inget smakprov!?

2009-09-22 @ 17:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0