fre.lör

i fredas så var jag inte motiverad för 5 öre att jobba så det blev inte så mkt gjort... :)
Efter det så var det träning.. lika motiverad där men fick lite mer gjort där åtminstonde.. :)
Sara o matilda planerade att vi skulle umgås så efter träningen fick vi åka upp till a6 lite snabbt för vi skulle köpa färg till lägenheten sen bar det av till hot asia för lite hämtmat. 4 små rätter blev det.. Så tog vi med allt till nisse och där åt vi som grisar.. sen var det lite sällskapspel och buzz.. köra organio eller vad det heter.. KÖR ALDRIG DET med din kära.. det spelet måste splittra många par.. eller åtminstonde förstöra kvällen lite. för man blir osams.. jädra skitspel.. hehe
Innan vi visste ordet av så var kl halv 2 typ. då for vi hem..

Lördan så åkte jag iväg o hanlda lite penslar och en roller för målningen och gick in på media markt för eventuellt köpa en tv o laptop.. Nja kollade runt lite med nej.. så åkte upp till onoff, sen Siba och efter det elgiganten och sedan tillbaka till media markt igen.. :) efter 2:a gången så köpte jag mig en 37" panasonic och en laptop som jag sitter oskriver på nu..
kome hem och började tvätta sen gick ja ner o handla på willis för lite lördas mys. Sara komer väll hem snart fr¨n sina päron. Hon åkte dit för att plugga eftersom jag skulle kolla på hockey + att hon får mer ro där..
Jag för ju sånt jädra liv.. Katten för ännu mer liv. :)
Aja nu ska ja göra nått.. kolla hockey tex.


Kommentarer
Postat av: Heidi

mm...du väsnas ju ända hit, hysch!;)

2009-03-07 @ 18:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0