En dag i Hestra

Hmm isac och jag var o tog oss en lite kvälls mat och några bärs. efter det så besämde vi oss lite spontant att vi skulle gå på bio. så vi gick på The day when the earth stod still.. den var rätt cool men inget specc..
Och mitt i allt därunder så kläcklte isac ut sig att vi skulle åka till isaberg..
Så lite sms under nattens gång kollandes på Små tre kronor under deras hockeyfinal så bestämde vi oss för att höras 9 på morgonen dagen efter när vi la oss halv 4 efter en mkt dåligt insats av sverige.. :( besviken ja..
Så 9 ringde jag och då bestämde vi oss för att åka..
SÅ 10 kom vi iväg och Av till hestra.. De va mest konstsnö men det var ok ändå..
MKt trevlig dag hur som och här komemr lite bilder..
(ne jag vurpade aldrig och slog mig stenhårt =) ))
 
Hmm finns inga bilder på när jag åker.. Dom bilderna är på isacs kamera :)

Kommentarer
Postat av: Sara

du är så fin älsklingen min....

2009-01-07 @ 22:35:32
URL: http://snoangeln.blogg.se/
Postat av: Anonym

hm,det där såg riktigt trevligt ut, jag bor ju typ på vägen, så säg till nästa gång så får ni med mig;) om ni har plats då vill säga :D

2009-01-12 @ 22:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0