Vilse i skogen.!!

Fredagen så gick jag o min på bio.. med tommy o clara...
gick på en svensk film som heter. låt den rätte komma in.. hanlade om vampyrer o shit.. det finns tydligen en bok som sara hade läst så därför ville hon se den.. men ja hatar svenska filmer när de gäller skräck eller action för de kan inte göra sådana filmer bra-- mkt sagt o riktigt så var det den sämsta filmen jag sett i år :) sömnpiller musik genom hela filmen.. tycker dom ska hålla sig till böcker och låta amerikat göra filmerna :D . tur att tommy håller med.. när det gäller den filmen alltså..

Lördagen så skulle jag hjälpa min arbetskollega med att jag lite folk i skogen..
han har en herrklubb och varje måndag hittar de ¨på nått.. så han hade hittat på att de hade crasht med helikopter och att vi var terrorister eller nått som jagade dom.. hur som.. de skulle följa en led.. nu har ja glömt vad den heter. men ligger uppe vid ikhp i hva.. :S  så gömde vi oss där o väntade på att de skulle komma sen skulle vi skjuta ner dom med paintball gevär... men de fuskade lite ibland o föjde inte stigen så vi fick inte syn på dom så ofta som det var tänkt.. bara 2 ggr. sen fick de också vapen och då skulle dom försvara en kulle som vi invaderade :D hehe.. det var rätt kul förutom att de var kallt o jag hade inte rätt klädsel för skogsterräng.. på kvällen så slog de som skulle vara kvar upp sina tält o gjorde upp eld så grilla vi lite och åt lite gott.. en god potatisgratäng från kastrullhäxan.
det hela pågick från 11:00 till ca 21:30. för mig då.. några övernattade ju.
Började få ont i huvudet runt 2 tiden och hade det hela dagen.. kanske för att man inte åt nått. så efter att vi hade käkat började jag må riktigt illa och var 1 mm från att spy. (måste vatt nått i den potatisen :P )
När jag kom hem så tog jag en dusch eftersom ja osade rök efter elden och gick o la mig direkt.. så illa var jag.. då blir ju inte alla så glada men va fan jag va ju sjuk......

Söndagen så vakanr man kl 10 och tänker . a till 11 kan jag ju sova.. men då säger Sara glöm inte vrida tebaka kl.. så det var ju bara 9 igentligen.. :S så sov en timme till och ändå gick upp lite efter 10.. :D  sara åkte iväg till Lund redan vid 11  och hälsade på sin syster som pluggar där.. så den dagen umgicks vi inte.. fast  hon kom hem  redan idag :) så det var ju skönt.. :D
så jag tillbringade min söndag med att inte göra ett skit på hela dagen. köpte mig 3 liter cola en påse chips och lite godis. :) levde på det tills min syster kom o gjorde lite taccopaj till oss runt 7 tiden på kvällen.. tack tack..
Alx var ju med och han ska hålla på och plocka allt man har... så syrran lackade på han o stack hem. men han e söt för det :P

träningen börjar nästa vecka igen.. det ska bli lite.. bara lite skönt o börja träna igen. vart gott med uppehåll..

Thats it fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0