kort o gott

I helgen så var ja på match mot gullringen borta.. var bara 1.5 h timmes rese tid.. Yeaa..
Fick lira 30 min och mitt inhopp var la inte det bästa tktde inte jag själv.. kände att ja hade missat lite träningar och låg lite efter i steget.. men men.. övning ger färdighet... förlorade hur som med 2-1.
 2 enkla insläppta mål  tycker jag . men det är ju jag med.. spelade ju inte så överdrivet bra.. så nu tappade vi lite till serie ledarna.. :(

PÅ lördag kvällen var ja på "familjekräftskiva" kan man väll säga.. verkade inte som nån var så värst taggad på det så det blev väldigt lugnt och slockande rätt så tidigt ändå. skönt o inte va bakis på söndagen :)
var på middag hos familjen björn på en efterlängtad spaghettigryta... mums... hade dock glömt det så björn ringer mig kvart i 3 när man är mer än halv vägs in i en hyrd film och precis klämt i sig en påse chips...
Maten är klar om 15 min. ja kommer o plockar dig.. Dammit........ så illa tvungen att åka var jag eftersom vi hade planerat det och ja är lite glömsk av mig.. Men det var jävligt gott och äter de gärna igen med lite mer förvarning. :P
Några sura miner blev det hemma men det fick man la ta..

Babe började sin högskola idag. och första veckan är ju inspark.. tycker ja dock inte om. ja menar vem fan ska ta hand om katten? :P aja det är ju bara 1 vecka sen börjar la "allvaret"

3 dagar kvar på jobbet sen är det helg igen.. blir fest på lördag och övriga blir nog till att vila

över 1.5 vecka.... ILLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0