LHC VS HV

ja du vad kan man säga.. lhc är ju inte mitt nr 1 lag ju..  ett sådant jävla hat mot ett lag trodde jag inte kunde uppnås.. men ja är nog ett levande bevis på hur mkt man kan hata något.. och det är tack vare alla dryga hv supportrar.. sånna jävla dryga idioter är 70% av dom. och det är mkt.
Tkr detta är jävligt dåligt.. det är 3:e matchen domarn ska avgöra.. har inte varit med om nått liknade. domarn har aldrig varit med om att ta så många avgörande beslt förr på samma final. efter denna final så är det bara så uppenbart till nästa säsong att 2 domarn system åtminstonde i slutspelet verkligen behövs.
Nu ska ja inte säga att  hv var dåliga och inte förtjänar sitt guld.. men de senaste 3 matcherna har domarn haft sitt finger i spelet lite grann. dock jävligt dåpligt av lhc o tapps sin 2-0 ledig,. finns ingen ursäkt för det.. även fast det tar imot som fan så kan ja hockey iallafall. Liv och davidsson kammar hem detta guld till hv. speciellt liv. vad kan man säga. ska man vinna behöver man en grym målvakt ovasett hur efterbliven han e :P 
Sen hatar jag de som säger..
- vadå vi bor ju i jönköping. d'rför håkker jag på Hv.. 
WTF vad e det för wannabe snack.. finns för många av den sorten. vet vissa som har hållt på annat och bara för de flyttar de jkpg börjar det hejja på hv efter nån månad. var finns hjärtat?? 

STOLT DIF SUPPORTER OVASETT VAR JAG BOR
 


Kommentarer
Postat av: kari

Haha hv vann poto feo.

2008-04-18 @ 23:47:59
Postat av: Madde

Men hv har bara vunnit 3 sm guld medan djurgården har vunnit 16 st ^^

2008-04-20 @ 20:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0