långhelg

hmm vad har hänt mig nu på denna långhelg då?
ska vi se. .
spelade match som inte gick så bra. har fortf ont i kroppen efter den matchen fast det var 2.5 dag sen.. ^^
hur det gick behöver ni inte veta bara att det inte gick så bra räcker.
sen grillad vi på kvällen med nisse och matilda :D var mkt trevligt. dock jävligt kallt..
spöade nisse i buzz senare på kvällen som jag lovade :D
det var fredagen det.

i lördas tog vi det mest lugnt. var tvungen o tvätta.. fyra fulla maskiner :S var ute i solen en sväng med hos saras päron..
kollade på¨el clasico.. vilken match, hela 6-2 :D. hyrde 3 filmer med.kollade på 2 av dom.. får la se den sista idag.. 

idag har jag gjort rätt mkt.. vek all tvätt från gårdagen.. eller ja näsan allt.. lämnade lite av saras kläder kvar. dammtorkade hela lägenheten. fy fan vad skitigt det var.... dammsög därefter. så nu har vi inga råttor kvar.. trodde walle tog hand om dom men tydligen inte dammråttorna :P lagade även mat och har diskat allt. ska la plocka in det med.. 
ja du nu ska jag la vila lite. orkar inte så mkt mer. skulle åka till sara päron vid 6 för hennes kusse var där. men hon fick åka sj för hade inten lust ork eller vilja efter denna dag... speciellt inte så sent.. halv 7 åkte hon. han e ju kvar ettt tag till ändå antar jag.. 
aja. får se om man har en sur eller glad tjej när hon kommer hem för att man inte följde med.. man tkr ju att allt som man har gjort idag borde kompensera upp det lilla att jag inte följde med... :p 


Kommentarer
Postat av: Heidi

Ja, har man läst så måste man kommentera stod det ju...så jag gör det av ren pliktkänsla ;) Hoppas för din ros skull att det var en relativt glad flickvän du fick tillbaka, tycker det låter som om du definitivt kompenserat för den lilla förseelsen.. :) Du fick ju trots allt till och med ta på dig Walles arbetsuppgifter, han har då verkligen legat på latsidan! ;)

Ha det bra:)

2009-05-04 @ 20:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0