fredag kväll/natt

Nu ska jag sova.. kl är mkt och har en viktig match framför mig imorgon..
tråkigt o vara själv hemma. okej med 1 dag men nästan en hel vecka så blir man rastlös. saknar min nakna kvinna som brukar ligga jämte mig. :)

har kollat på 3 filmer idag . ingen av dom var nått vidare bra så kommer inte ihåg namenet på dom :P
var och handlade med syrran och små pratade lite.. städat lite hemma med eftersom den där katt fan skräpar ner så förbannat mkt.. hur mkt hår kan han tappa igentligen?? han borde ju vara naken vid det här laget..

imorgon så är jag borta hela dagen. match ända uppe i norrköping.. fan om vi inte vinner.. då lackar jag..
fest på kvällen är det.. vill gå men vet inte hur sugen jag kommer vara på det imorgon kväll efter matchen och allt.. har ju inget bankokort heller. så kan bli tufft i klara sig om man ska ut med.. får la vara med på förfesten bara :P

god natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0