Tis.

Ännu en tisdag är förbi. jobbade som ett as idag för o komma ikapp lite eftersom vi slappade lite i måndags.. ^^
Men inte överdrivet så det var ändå rätt lugnt och vi hann med det vi skulle.. väldigt skönt..
Efter jobbet bar det av till träningen där vi bara var 11 man.. jättekul,...,...NOT..
Efter halva träningen typ så går min sko sönder. nästan hela hälen försvann och inga xtra skor hade man i närheten så jag kunde inte träna mer :(
Kommer hem sedan stressad som fan för tänkte sätta mig o lira lite poker. hade redan på jobbet reggat mig till en turre (turnering) vid 20:00. var tvungen o göra det innan för vet att ja alltid kommer hem runt 8 på tisdagar och dom stänger reggningen 5 min innan så ja hinner inte :( . kommer hem och ser att man får äran o laga mat. :) stressad slänger jag ihop det som finns framme och sedan kan ja sätta mig o lira lite..
MEN som alla som spelar vet så går det ju inte o spela poker när man är uppe i varv... inte jag iallfall. måste ha tid o lugn o ro.. så det gick sådär. hade dels för lite marker när ja väl satte mig tack vare att blindsen går ju auto..
Var lite över 700 spelare o jag kom på 412 eller nått sånt. Var ju bara 20 kr buy in så men ändå :P
Körde en sit and go med på 50kr (10 manna) och lyckade ännu komma 3:a fast att ja hade minst chip hela vägen typ .. hehe..
Tänkte göra min blogg till en lite av poker/allmänt stuff blogg..
Så ska försöka när jag hinner och har spelar poker och skriva ner hur det gick och lite mer utförligt vad som hände när jag åkte ut eller vann.. mitt mål är ju ändå och kunna tjäna sisådär en 10 000 xtra i mån. ;)
Men får börja smått så ha tålamod..
Synd att man inte har så mkt tid. för o bli bra krävs det en del tid med... så hoppas tjejen kan ha lite tålamod.. mer än vad hon redan har över mitt dataspelande:)  får köpa mig en laptop för då kan jag ju åtminstonde sitta jämte henne vid tv:n :) kan vi sitta med var sin i knäet. hon med sitt plugg och jag med... a vad fan jag vill.
Nehe nu ska ja dra och göra inget alls...
Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0