Gott Nytt år

Nu e det nytt år och nya tider..
Skaffade mig ett nyårlöfte som var att inte dricka så mkt så att ja blir bakis dagen efter. :) får vi se hur det går men med lite självdiseplin så kommer det nog gå alla tiders..

Firade det nya året hos isac med 9 andra personer. så vi var 10 sammanlagt.
Började med en trevligt liten middag. lr ska man säga kvällsmat?? hur som..
3 rätter var det typ. började med nån macka med skagen o saker på.
sen var det potatisgratäng som smakade mkt vitlök tror jag det var, med nån köttgryta. hehe och nån good efterrätt som ja inte kommer ihåg var det var. kanske ska ta reda på lite mer fakta....
sen hade vi lite lekar med.
Man skulle ta en lapp där det stod en artist så skulle man sjunga deras låtar och så fick den andra gissa..
Efter det var det charader också sen blev det 12 slaget som vi firade uppe på taket med en fin utsikt..
Efter 12 så smällde vi av lite raketer som ja köpt och rökte lite ciggar gjorde vi med :)
sen kommer jag inte ihåg så mkt... haha.. lite luckor fick man ju..
Hur som de som var där var..
Nisse, Matilda, Isac,Erica,Björn,Johanna,Tobbe, lina, Jag och min älskling..

Se så glada vi var :)
Tack för en underbar kväll.. ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0