Gladast:)

Idag var det träning igen.. har lite problem med min ljumske och det är jävligt surt..
vill ju kunna träna fullt ut. så tog en jogging tur i ca 25 min och sen lite styrka på det..
Och massa bastu efter det :P har ju fått nytt bastuaggregat till haga.. gotts om faen..

Kom hem efter träningen och var inställd på att laga mat. Jo se på fan då står maten redan klar och med sallad o hela kittet...så underbart. fick sån lyckorus av nån konstig andledning. glad blev ja iallfall...
Min älskling hon kan hon.  äter det i detta nu .. mums. tack babe.

Nu ska ja äta klart sen blir det nog lite Cs så ja kan spööa lama och sen lite poker så jag blir bättre..
babe tränar ju så hon kommer hem sent :(

Imon blir det nog bio.. vilken vet jag inte... får se.. min ända lediga dag från träningar.. bortsett från helgen då..

ha det...

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi:) ahh ibland så kommer den där duktiga fram i mig:) älska!

2009-01-27 @ 23:02:11
URL: http://snoangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0