Haga fest

underbart väder har det varit de 3 senaste dagar.. men i lördas var det som varmast. spela match som var rött skön eftersom man satt där o gotta sig i solen. fick spela ca 30 min och var helt död :P hatar hoppa in så för det orkar man aldrig ,. man får sånna pingis lungor. hur som helts slutade matchen 0-0.

På kvällen var det inkilning (inspark) för alla nya spelarna som har kommit. efgtersom jag är med i festkommiten så var det mkt att stå i. fick hacka massa grönsaker och shit för alla skulle ju ha tacos. men det var en soft dag tack vare solen.
kl 7 började vi äta och sen höll vi igång med lekar och allt. bilder kommer senare för kameran har isac nu :S
då blir det lite mer förklaring på vad vi gjorde och så.
som vanligt gick vi ut sen när klocken hade blivit lite äldre^^
vi gick till olles senare på kvällen och där var vi o drack o dansade och hade jättekul som vanligt.. och senare runt 1 tiden eller nått så ser jag den sexigaste lilla bruden i rosa klänning. men en sån fin o tight kropp.
grrr var bara tvungen o gå fram o kyssa henne så det gjorde jag.. hej älskling sa jag :D eller babe sa jag nog ^^
efterfest var det sedan hos isac som inte var så lyckad.. våra efterfester nuförtiden brukar dö ut rätt snabbt.. jag isac o tobbe satte oss o kolla lite porr :P och sen somnade 2 av de 3 tjejerna inne i sovrummet.  så jag o sara stack hem och hade en magisk natt sen deckade vi hårt i sängen :P 
blr alltid så hårt med laget.. hmm undra varför...

Nu sitter jag o kollar på när Hv förhoppningsvis torskar stenhårt.. :D 
Sen så måste jag se när Untited vinner stenhårt.. hoppas jag.. 
Ikväll så blir det nog att kolla på Marley and me och bara ta det lugnt är så jädra seg sen igår.. 
Puss o kram 

Kommentarer
Postat av: sara

hihi, SÖTNÖT! ibland kan hon, den lilla fina i rosa....Tack för igår älskling! Saknar!

2009-04-05 @ 18:26:27
URL: http://snoangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0