funderingar

kollade på 2 filmer igår som heter "skicka vidare" och fast and furious" (4an) 
var på bio på fast med erica och isac. mkt trevligt.. filmen var sådär.. vissa saker hänge inte ihop med 1:an och 2:an och så handlade inte så mkt om bilar på samma sätt som de övriga filmerna. så njaaaa. de andra är bättre.. klart sevärd dock
den andra filmen där som heter skicka vidare fick mig att tänka lite i slutet på vissa saker..
han dör :( sorglig men bra film..
Vet bla varför jag e så dåligt på att prata.. varför jag inte är så van..  hade allt i huvudet igår och det var så bra att skriva ner men sånt ska man göra när man tänker på det och inte nu i efterhand.. inte samma sak nu liksom.... hur som tkr inte om att prata om det och nu är det för sent. så ingen ide att fråga.. får se om det tkr upp igen... men mkt har med ens familj och uppväxt att göra.. nu menar jag inte att jag hade en dålig uppväxt men vissa detaljer som man ser hos andra familjer kan man säga inte fanns i våran , den fanns men det var inget som sades... typ.. kan säga att jag hade bara min syster att prata med om det var nått och då kunde jag inte alltid säga allt ens..
hur som. blev faktiskt ledsen av den filmen..... inga mer sånna filmer för mig :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0