Katrineholm och veckan som gått

Måndagen inleddes med att jag fick åka ända till Katrineholm för att vara där i 3 hela dagar.. tog min bil och reste med 2 andra från jkpg som var 1 år yngre än mig. konstigt men trevliga pojkar... höll på o somna på vägen dit så det blev ett akut stopp vid en mack där det köptes kaffe, cola och nått att tuga på så man inte skulle somna sista biten som var kvar. :P
Vi åkte dit för att ta yrkesbevis som man tydligen behöver.. "NOT" .. hur som helst var där ända till onsdagen och missade massa jobbtid och 2 träningar :( . tänkte gå ut o löpa när jag var där dock, men efter att ha slitit i 11 timmar så var man sådär sugen på det va? så det blev aldrig av.
Fick göra massa prover. Både praktiskt och teoretiskt.. att man var tvungen o vara där 3 dar för det var ju bara bajs...
jag klarade iallfall av det så nu är det avklarat och jag behöver aldrig mer tänka på det..
var trots allt ändå ganska trevligt.. fanns ett par riktiga nötter där.. :P
Vägen hem gick lite snabbare och att man somnade var inte så stor risk.. för nu snackade man ju lite mer och dunkade lite musik.. men 150 knyck på motorväg tkr jag ska vara lagligt..

I övrigt har jag nog inte gjort så mkt.. fredagen så kom jag hem och tog mig en dusch. Sen när ja stod där under det varma sköna vattnet så blev ja så sugen på ett varmt bad för var så stel och sleten i kroppen. Blaske sa att det hjälpte med ett varmt bad. :P så sagt o gjort fyllde ja upp och la mig där ett tag.. så jävla skönt. Blir nog det varje fredag efter jobbet ;) På kvällen så skulle vi glo på film. Så gick ner o köpte godis som ja inte har ätit på ca 1 mån tror jag. Filmen började vid 21:00, men jag däckade kl 22:00 i soffan och slutade med att vi gick o la oss kl 23...

Lördagen var det ju match som vanligt.. vi vann med 3-2 mot Assyriska. (Serieledarna) :)
det var skönt o vinna fast att jag inte kände mig på tipp topp den matchen, men ett mål lyckade ja trassla in.. :P
På lördagkvällen var det lite mys.. älsklingen hade gjort en jävligt god middag.. kött med klyftpotatis o bearnaisesås med sallad och lite stekta championer i smör o några kryddor.. jävligt gott..
fast ja fick ju dock diska och göra salladen och såsen :P Nick var med oss och åt denna goda middag med. ..
Sedan skulle vi kolla på Pirates of the caribbean nr1. Tror den gick på kanal 9.
3 öl och ett glas senare efter all mat och chips däckade jag igen 22:00 i soffan,
tills Sara väckte mig antal gånger och vi gick o la oss 23.. Igen.. :P
usch vad gammal man när man somnar redan kl 10 på helgerna... :(

Idag har jag inte gjort så mkt.. tvättat lite och jobbat i 4 timmar typ..
Nästa vecka blir en hård vecka så då kommer ja nog somna redan kl 9 på helgen.. :)
Får se om man drar till syrran senare om man orkar.. gör ju inget annat o åker hit o dit känns det som.....
thats all people

Puss o kram julgran.

Ps: är jävligt sugen på att lira en massa Wow.. säg det inte till nån ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

puss:)

2008-09-16 @ 20:58:39
URL: http://snoangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0