veckan

Hmm hade massa mkt o skriva i fredas men nu har jag typ glömt allt :S
var på ki boxning med sara i tisdas för o prova på.. kan ju vara kul... hade iofs väldigt roligt men det var la mest för att jag fulade mig som vanligt ^^
hade ingen träningsvärk dagen efter med efter 2 dar kom den.. aj som fan.. hehe.. vore kul o göra det 1 gång i veckan men med fotbollen o allt känns det som att man inte riktigt har tid eller ork.. + att det kostar onödiga pengar..
i övrigt har ja nog inte gjort så mkt.. jobbat mest.. fortf uppehåll i fotbollen och ja har ännu inte bestämmt mig för hur ja ska göra. vill helst inte göra det fören mitt i dec eller nått sånt.. så får se.  alla vill kanske inte vänta på sitt besked tills dess.

står helt still i huvvet på mig.. får återkomma... puss

Kommentarer
Postat av: Niklas

Köp ett xbox 360 nu din snåle så vi kan spela online.

2008-10-19 @ 16:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0