V.41

ett tag sen jag skrev men men så är det ibland..
inget ps3 eller laptop har ja införskaffat ännu heller ^^
Fredagen var gumman ute med sina tjejer och jag satt hemma ocha hade lite kvalitestid med min hobby ;)
Rätt skönt ibland när man kan sitta o bara göra det man verkligen tycker om en lääängre period.
tråkiga dock är annat blir hängandes när har så lite tid.
lördagen så var jag på fest. igentligen skulle det vara tjej kväll men de blev för få så dom fick ta med sig respektive. Var älsklingens vänner så trodde inte jag skulle känna nått folk där. men kände fler än sara typ..
visste vem alla var.. lamt va? vad är chansen för det.. hur som hade väldigt roligt, roligaste kvällen på länge förutom när vi skulle lägga oss.. men men..
Blev lite för mkt för min del IGEN.. hehe men det är det värt. då blir man aldrig sjuk om man gör så 1 gång i veckan ^^
tur att vi aldrig kom ut. satte oss på amor (vet inte om det heter så längre?) bara och tog 1 öl sen drog vi hem. vill inte veta hur det hade slutat om vi hade gått in på en redig krog o supit oss fulla..
Ville ha pizza men fick inte det :s så det kan bero på att ja mådde som ja gjorde i söndas. fylle mat ska man ha annars mår man inte bra :P

Fotbollen då. ja du vet inte hur jag sak göra nästa säsong om jag ska fortsätta i haga div 3 eller gå ner i divison o trappa ner lite. sluta helt är inget alternativ just nu för det är för kul. sen vill man ju inte bli tjock. :P
Vem vet åker södra ner så kanske man får en signal från dom... ^^ Not.

Har även gjort en ny tatuering. säg det inte till nån.. det är inte färdigt ännu så kan inte lägga upp nån bild.. men så fort den är klar ska ni få vad det är.. men man kan säga att det är nått för min mor. hade ju redan för min far om man kan säga så. Så bild kommer. ^^

Har fått en ny snygging hemma.. innan var ja tillsammans med nån blond som hette sara.. nu har jag en brunett i mitt hem som också heter sara.. en riktig sexig bit är vad det är.. ;) bara kom in i mitt hem bara sådär.. man säger ju inte nej till nått så sexigt och snyggt. hoppas inte den blonda sara blir sur:)  puss på dig babe...

det var allt som har hänt typ på senaste.. eller nej. har börjat mitt nya liv idag med.. ska börja cykla till jobbet och även gå upp i tid så att jag kan äta frukost innan. får se om det får mig att må litte bättre och inte känna mig så trött o hängig..
innan gick ja ju upp kvart i 7 när jag börjar 7 :). jag tror jag kommer hålla det i en vecka.. hehe. jag tror på mig själv:P

peace im out


Kommentarer
Postat av: kari

svikare du kom aldrig det ska jag ej glömma/tjurtanten

2008-10-13 @ 18:25:19
Postat av: Sara

Åhh, heting!!

2008-10-13 @ 22:10:26
URL: http://snoangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0