Vintern är här...!!!?????

Nu är nog vinter här tror jag.. blött och jävligt kallt är det.. det är under denna årstiden man undrar varför man valde att bli plåtis..
jadu, kanske för att det är ett bra o fritt jobb? det måste det vara ;)

Igår så skulle jag "inte" gå på en musikal här i jkpg. jag skulle "inte" gå på hair.
hur som helst eftersom jag inte var där så kan jag inte säga vad jag tkde.. men om jag skulle kollat så skulle jag nog säga att den var inget bra. då menar ja verkligen dålig. hade hellre "inte" gått på typ elvis eller abba ;) vem vet jag kanske inte går på den senare. hur som helst så var det "inte" trevligt att vara där med min babe...

Nu ska jag nog inte göra nått kanske äta tacos hos saras päron . sen får vi se om vi hälsar på min syster eftersom hon flytttat till nytt.. vore ju trevligt o se hur hon har det där. sen vill man ju träffa skitungen alx med ;)
ikväll kanske det blir fest får se vad alla säger och om ja har ork elelr lust. det brukar jag ju inte ha när ingen säger nått till en så..  peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

hair är en av dom bästa filmerna/musikalerna som gjorts

2008-11-03 @ 12:01:42
Postat av: Kung fuu

Här i Höök har vi snö >.<

2008-11-03 @ 17:11:08
Postat av: jag

svar på: ...... jasså? det kan man inte tro och det tycker inte jag :D

2008-11-03 @ 22:42:56
URL: http://snoangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0