Same shit diffrent day

ja du det var ett tag sen. har inte hänt så specc mkt för min del som vanligt..
Var på fest på lördagen och lyckades klämma i mig ett par öl.. som vanligt... söndagen slutade som vanligt efter en hård lördagkväll.. bara lite mindre denna gången.. alltid mer eller mindre.. :)
firade även min fader hos min syrras nya lägenhet.. Grattis.. (farsdagen)
niklas firade sin första farsdag (syrrans pojkvän) så grattis på han med.. om det nu e rätt att säga så?
ska börja träna imon tänkte jag så man komma igång lite...  men det vet man ju inte hur det blir imon.. rätt skönt o vara ledig massa mkt nu.. hur mkt tid som helst till annat..
Ska äta lite god mat snart sen får vi se om ja orka spela eller om det blir en film vid soffan. fast sara ska la kolla på sina program så filmen kan ja nog glömma. .. men får la bli massa program då or not.

Wrath of the lich king kommer mkt snart. och ni vet vad det innebär? måste lvla 2 st gubbar till 80 och det kommer bli seeeeeegt.. får se om ja orkar.. blir en bara isåfall om ja inte orkar bägge.. de är på 70 för övrigt.. . men detta intressrar ju bara mig såå, men ville att ni skulle veta det. vilka nu som läser :) 
Ja jag är en liten Wow nörd och jag är stolt över det... passar det inte så stick..... Puss

Ps: Fish Fish where are you, tell meeee where you are. Fish Fish where are you, tell meeee where you are.. Fish Fish where are you, tell meeee where you are..


Kommentarer
Postat av: Mate

Hallå hallå! Ungarna har bakat bullar till dig som tack för hjälpen med lådbilen. :D Får nästan lägga upp en bild på bilen här på bloggen?



Är du intresserad av att ta över nr.9? Har funderat på att släppa taget om den... :)

2008-11-15 @ 12:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0