Flytt på G

Vet att det var längesen jag skrev men har inte orkat :(
Denna vecka är det mkt att stå i. ska ju förhoppningsvis flytta till helgen :D
Vart och kollat lite på möbler och har reserverat en snygg soffa som vi förmodligen kommer ta:)
säng har vi nog redan bestämt oss för också så.. :) fortf ingen som vill köpa nått av det gamla jag har ??

i övrigt har det inte hänt så mkt.. har inte tränat och i stort sett inte gjort ett skit. men idag ska jag börja träna :) måste komma igång innan 6-packet börjar fadea bort :) sen vore det ju bra med nån träning innan man kanske ska spela match på lördag beroende på hur det blir med flytten som sagt...

Och för er som bryr sig . kanske finns nån woware där ute som läser så är min rouge på 76 och shammyn på 71. :D snart är bägge 80 om ca 2 måndaer säkert.. haha..

Nu ska jag fixa lite i hemmet.. packa o shit.. puss o kram.. banan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0