Que queires con la vida?

Nu tror jag att jag har bestämt mig. efter senaste 2-3 månaderna har ja tappat lite kontroll över mig sj..
jag kunde förr men nu går det inte längre.. så nu ska jag Nästan sluta dricka.
max 5 öl per kväll och då är det enbart när de är stora fester som ja ska dricka annars får det vara. Ja har inga problem med lite bakfylla, vet ju att ja allltid piggnar till mot kvällen ovasett hur packad ja är :P men 15 öl per kväll går tydligen inte mera.. :P ^^
jag hade förmodligen fortsatt på samma sätt o dricka om jag hade varit sj. men nu tänker jag på det som jag håller högst i mitt liv just nu så jag gör en liten uppoffring och slutar dricka mer eller mindre för att jag älskar dig och vill inte förstöra massa pga av alkohol...
Nu ska jag fortsätta att kolla på Rädda meninge ryan. bara 2 timmar kvar typ :P sen ska jag vänta på  samtal för jag e fylle chaffis idag ju ;)

Kommentarer
Postat av: .....

Tack älskling:)

blir nog bäst så... <3

2008-05-18 @ 14:37:55
Postat av: Tommy FFS

DE...VAR....DET....VÄRSTA

2008-05-20 @ 11:09:39
Postat av: Frippe

Tja Puddis :). Hörde av Erik att du hade blogg och va tvungen och gå in å spana. Ser bra ut, har inte tid att läsa nu men återkommer ;).

Ha de gött

/Frippe

2008-05-21 @ 21:02:39
URL: http://dammgatan16.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0