lång ledigt...

varit sjuk ända sen i söndags. så missade massa mkt.. siom text.. träningen på måndagen.. och sen matchen på tisdagen som vi förlorade med 1-2. jävla illa.. missade jobbet i onsdas och även tränigen i torsdas.. men jag var o kollade på råslätt - DIF på torsdag kväll och råslätt fick pisk med 0-8. iinte så oväntat men ja sa att de skulle bli 0-7. missade med ett mål. FAN :P :P :P .
var även ute i torsdag.. blev lite för mkt för mig. men så e det ilband.. men det var för övrigt inte en enda jävel ute, men hade ganska kul ändå..
fredagen var det relax med baby ett par timmar... det var hur skönt som helst ju.. ;) tack
och på kvällen där så var det bara ta de lugnt. äta lite god mat (lax med pasta och sås) :P och så kollade vi på filmen horton. den var la sådär. .^^^
lörda morgon var det match igen borta i norrköping mot assyriska..  en bit att åka ju från jkpg
en mkt målrik match NOTTT slutatde 0-0. hur surt som helst men men så e det ibland..
kvällen var det fest med hela gänget + trevliga robin och michell från kungshamn jao :P
ne ja ska inte börja med den skiten jag med :D'
sen hur kvällen slutade behöver vi inte veta mer än attt jag sitter här redan kl halv 2 och inte alls trött, bara lite trött i armarna efter allt släpandes.. :P och tänker lira lite WOW nu bara för det tills hon somnar.
puss

Kommentarer
Postat av: Sara

de va snällt....tack för allt babe...love!

2008-05-05 @ 16:21:07
Postat av: Moi (aqui)

naaaaw, söt du e babe=)

2008-05-07 @ 13:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0