Bowling!!!

Nu har man varit o bowlat.. :D  gick la sådär första ronden kunde inte hitta banan för mina skruv så det gick åt helvete de första 5 kasten. men fick ändå 100 points :D men sessan vann med 112 eller nått.. FAN
sen ryckte jag upp mig när ja hade hittat rätt och fick 6 lr 7 strike:D och skrapade ihop hela 168 points...
WTF är nog mitt rekord. :D
sen så sista var ja rätt trött o fick bara 103 o sessan vann igen med 123 typ. Grattis baby :)
 Men ja vann ändå samanlagt så pokalen stannar hos mig ;)
inte för att vara elak men "RULLTIS" var nog sämst som kom sist alla 3 gånger :D hihih.. ^^
Nu ska ja chilla o kolla på tv eller nått, får se.. :D


Natti Natt

Kommentarer
Postat av: Sara

hahah rulltis!!

2008-03-07 @ 23:39:49
URL: http://snoangeln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0