Lördag igen

Igår var det fredag jao..
slutade jobba vid 4:a och sen bar det av o göra massa ärenden.. åkte till det ena stället efter det andra.. slutade med att jag var hemma halv 8 ^^ 
duschade lite o kopplade av med mitt fina spel :P halv 9 åkte jag igen för att  hämta min tös på jobbet. 
 senare på kvällen blev det lite vin och kollade på film med lite mys.. sen efter filmen skulle hon beställa nåttt över nätet, aja tänkte jag tar nog bara 10 min... efter 1 timme så tröttnade ja o vänta vid tv:n o gick o la mig typ..
vakande sen på lördagen och hade jävligt ont i huvvet.. käkade lite o sen bar det iväg för att jobba lite.. :P
Nu är jag hemma och hon är borta.. :S hmm undrar vart hon gick ?? .
ikäll blir det till att vara hemma själv med mina internet kompisar får det la bli då..... så är ja ju inte helt själv iallfall :D
cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0