14 juni ( DHSU08)

så länge folk kommneterar så skriver jag väll då:P

igår slutade jag typ vid 3, lite tidigare än vanligt för jag kunde. :P
åkte runt i typ 2 timmar för att hitta en film. som jag typ inte hittade nånstans.. åkte till maxi och kollade där men nej så passade på att  handlade lite snacks som ja skulle mumsa på kvällen.
till slut gick ja ner til vip för att hyra den. sagt o gjort gör jag det.
ringer till henne för jag trodde att jag skulle hämta men ne då ska hon gå hem hyfsat tidigt.. fan med.... stressar som fan för att fixa iordning allt. tänder lite ljus för henne och mörklägger rummet. för hon ville mysa massa mkt men skulle bli en överassknnig....
hon kommer hem oc¨h då ska hon byta kläder och massa i 10 min.. sitter o väntar i soffan tills hon kommer o sätter på sig ett sånt sexigt linne, and i just wanna do her :P :) men sätter på filmen istället o kollar typ en kvart tills ja inser att det inte är rätt version. tar ut dvdn och sagt o gjort så är det christmas version... fan vad lack ja blir.
springer ner till vip igen och så är det den enda versionen dom har.. (skönhetern och odjuert är det om ni undrar :P )
så får ta lejon kungen 1 istället..  börjar kolla på den en stund och så kan hon typ hela filmen utan till och jag som vill ha det tyst o lugnt när vi kollar... :) så hon skärper sig till slut :) tack.
efter halva filmen typ låser sig skiten och jag blir fly förbannad... jävla skit. den låster sig 3 gånger och jag håller på att smälla av... lugnar mig med hjälp av söt och kollar färdigt på filmen. sen går vi o lägger oss hyfsat tidigt.. aja efter allt stress och lite misslyckande så var ja trött o somna gott.
idag är det 14 juni och 4 mån sen officellt så hon fick en liten gåva. :) var tvungen. :)

Är ¨på DH nu och ska nörda sönder mig för det var så läääääängesen jag fick göra det ;:D :D
Kyss

Kommentarer
Postat av: Sara

de va mysigt iaf:) uppskattade det massor´:)

Puss:)

2008-06-19 @ 13:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0