Roadtrip med haga

I lördag var det upp ganska tidigt för att det var match mot jonsered. ligger nästan ända borta vid Gbg..
så dom hade planerat att vi skulle övernatta i göteborg och ha en trevligt liten lagfest . hade inte tänkt spela nått den matchen alls för hade ont i ryggen., men vi hade så lite folk att tom vår målvakt fick byta om till utespelare.. :D fick i vilket fall hoppa in 15 min .. (fan med) ont hade jag efter den korta spelstunden likförbannat.. 
sen bar det av till vårt hotell.scandic hotell, var annars menar jag^^ . där åt vi på buffen som kostade 125 spänn.. wtf.. men gott var det iallfall..
sen började festandet. drack nonstop från 19:00 till 05:00... var på 4 olika ställen tills vi fastande på push.. :D
halv 6 var vi som var ute längst hemma.. sen skulle man upp halv 10 för att äta fruskost buffen.. lite seg var man men man vill jyu inte missa den underbara fruskoten.. det är ju det man längatar efter när man sover på hotell ju.. :D
var nog fortf full tror jag, hade inte kommit till bakfull .... gjorde jag nog inte fören runt 2.

Söndagen så stannade jag kvar i gbg för skulle till liseberg med Sara (baby), nikki , hedie (saras syskon), karina , madde och alx. (mina syskon samt syrrans barn).
så jag är där vid 11 för då öppnar dom och sa att resten skulle komma då med. fick sitta där sjävl till halv 1..
jaaj.. började med att åka lisebergsbanan eller vad fan den heter... och det märktes att det inte var en vanlig kväll, kvällen innan.-... shit vad det snurrade efter ett åk.. gav mer effekt så men inte värt det tror ja inte.. hehe.. .
så höll det på till nån gång runt 4 då ja började må bättre...
vann 2 stora nallar.. en rosa till älskingen och en gul till plutten alx. ja menar det var ju inte svårt... sätta en boll i en korg. klarar ju alla... lättare bakis o pricka. för nykter klarade ja ju tydligen inte det.. :P hahaah..
åkte hem rätt tiidigt. redan kl 8. märktes att åren börjar komma ikapp en. för att när man var lite så räckte ju inte 11 timmar till. då villa man ändå åka mer.. men du får man ju typ efter 6 .. åkte inte alls mkt . provade kansek 7-8 attraktioner sen var det inte mer med det... men det blir väll så för alla antar ja.. förr eller senare..

här får ni 3 bilder. togs tydligen inte så många.. där på vagnen är en av nallarna :D

alx

Kommentarer
Postat av: k

Ta bort bilden på mig genast..ser ut som en mongo juu nnuuuu

2008-07-26 @ 20:16:40
Postat av: Mate

Förvånansvärt lite rykten man fått höra från Göteborg. Det var surt att inte kunna hänga på. Har du ingen skandal som du kan släppa? :)

2008-08-05 @ 21:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0