Gott o blandat

2:a vecka på jobbet avklarat efter semestern och känner mig fortf trött, sliten och jävligt omotiverad.. :S
har börjat med träningen igen. körde hela veckan nu och det känders skönt. äntligen skadefri.. nästan iallfall.. väldigt stel i ryggen och min ljumske krånglar lite.. hehe.. glaspojken :P men snart är ja på topp igen och ska leverar massa mkt mål och ass. har inte så många matcher på mig dock. men de kommer räcka till en 1:a eller 2:a plats.^^

Var och inhandlade ett nintendo Wii i Måndas :D har inte hunnit spela så mkt men det ska vi nog ändra på till helgen. men det är jobbit som fan.. måste ju stå upp hela tiden.. fan skulle köpt ps3 :P där får man ju sitta.... hehe...
ne men det var ett bra köp tror jag.. så kanske sara förstår att spela inte är så farligt och ja kan lira lite wow :P mohaha ..:P hon tkde i vilket fall om Wii.
Så snart blir det multi turenring med Wii och bärs.

Tänkte på en sak efter resan från smögen där jag fick lite för mkt sol så har jag börjat fjälla..??
hur fan kan en neger fjälla undrar jag då?? hehe.. fast så svart är ja ju inte men ändå :)

Mate du vet den gyllene reglen. du införde den ju.. What happends in GBG stays in GBG. + att du vet nog alla skandaler. blir ju inga knappt om inte du är med ju :D

Putte has left the building

Kommentarer
Postat av: Sara

Wii e massa farligt....man upptäcker muskler man inte visste fanns! hehe boxas en längre tid du me så slipper du träna utanför hemmet:) Pussaaa

2008-08-11 @ 10:17:49
URL: http://snoangeln.blogg.se/
Postat av: Sara

Wii e massa farligt....man upptäcker muskler man inte visste fanns! hehe boxas en längre tid du me så slipper du träna utanför hemmet:) Pussaaa

2008-08-11 @ 10:18:40
URL: http://snoangeln.blogg.se/
Postat av: Mate

Nu förstår jag inte vad du menar... JAG har aldrig orsakat några skandaler och något smaskigt måste det finnas från Gbg...

2008-08-11 @ 22:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0