Onsdag idag

igår var det träning på världen bästa plan. helt sjukt vilka hål och gropar det var överallt.. bollen hoppade mer än en studsboll. gick fan inte göra nått och när det är så så blir ja frusread och jväligt förabannad. och nog med det så hade målvaken sån jävla flyt igår . tog fan allt. jag menar verkligen allt.. helt sjukt.. sen var ja så jävla trött. hade inga krafter typ :S Så var lagom glad efter träningen för det gick piss.
kom hem och hade så jävla ont i bena och satte mig vid datorn för var tvunen o köra 10 arena games.. :P
sen gick ja o la mig typ. döds trött. märkt att ja blir lätt grinig på allt när nått under dagen går fel.. srry för det men men men så e det just nu

vakanade och hade så ont i hela kroppen.. kom fan inte upp ur sängen. när ja väl kom upp så hade ja onti bägge fötterna. inte nog med att ja redan hade ont i vänstra efter en smäll på knölen ni vet. märkte jag att ja fot en smäll på högra och nu haltar man på bägge fötterna.... blev bara för det 10 min för sen till jobbet. tur att de bara tar 5 min med bil :P. då var kl 07:10
kl 07:30 började jag må dåligt och fick sånna kvällningar lr hur fan man säger. var nära på o spy men gjorde de inte.. mådde dåligt hela dagen och jag orkade bara jobba till 11:00 sen drog jag hem och där är jag nu typ.

ikväll är det hockey får se hur många svordomar det kommer denna gång, ska be nån räkna så får vi se :P
så jävla dåligt med komments.. :(

Kommentarer
Postat av: din

därav mitt tränande ist för å se på hockeyn me dig....orka lixom..... :)
du får helt enkelt lära dig att skilja på arbete, träning och privatliv....släpp jobbet, och träningen när du åker hem...anpassa dig:)

då blir nog allt kanonbra!

2008-04-16 @ 15:45:15
Postat av: Clara

Vill herr Patrik ha lite kommentarer så ska han kanske inte ha kommenterar knappen som "skriv inget här"

Jag VET, jag är så SMART!

2008-04-16 @ 22:56:49
URL: http://clarne.blogg.se
Postat av: lilla al.fadji

Shullulluuuu..im from hollywwoood.50.cent blood in blood out.fuck you pyss å kram

2008-04-17 @ 00:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0