all by myself

nu har älskling åkt till finland på begravning. :( inte så kul kanske men.
så vart själv sen tisdag och ska vara det ända fram till söndag.. vad ska man göra..?
träningn imon... kanske grilla ska man... match på lördag.. tar ju hela dan för det är i norrköping.. hmm..
men i övrigt... vad göra? blir många filmer att kolla på för mig nu... :)
skulle ju träffa syrran nån dag med kanske.. får la bli freda då antar jag..
längat mest till söndagen just nu så hon kommer hem. tills det längtar jag till lördan. hoppas mitt knä blir helt så man kan spela.. annars får ja ta lite morfin och lite tabletter så att det går :P ^^
skönt med lite långledigt nu iallafall..
 
mitt kort blev taget av den där automaten.. tror den var hungrig eller nått.. så fick beställa ett nytt. lite jobbigt o vara kortlös.. hur ska ja klara mig utan cash? :S
tog eget motiv på kortet.. tänkte ta en bild på sara men hon hade säkert blitt sur för att jag valde en ful bild. hehe.. så tog ett annat skitsnyggt motiv.. ni ska få se.. :P

Saknar dig älskling... i really do.... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0