Abuuu..

vart sjuk ett litet tag nu.. skiter jag i nu och imon ska jag fan jobba... surt att vara hemma faktiskt.. finns ju inget o göra för det mesta..
missade matchen mot vimmerby i söndas bara för det. nu ska jag sikta in mig på derbyt mot tord istället... fortf förkyld och lite torrhosta.
har dock bakat en citronkaka... mums :D
börjat lira poker igen... en ondcirkel det där.. får se hur länge det pågår denna gång..
går ju bättre o bättre varje gång :P
klarade av killzone 2 häromdan med.. sista bossen var fan svår:P hehe
nehe nu vet jag inte vad jag ska skriva mer..
får blr lite te och kaka nu då.. + att ja är k--  :D
bye

Kommentarer
Postat av: Maria

vilken hemmafru du är Patrik! kladdkakemuffinsarna var jättegoa, hoppas på att få smaka lite citronsockerkaka också!

2009-09-11 @ 17:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0