Avslutningsfest

längesen jag vet men har inte orkat skriva....
äntligen är det över... slipper man all planering och shit..
Började med lite paintball på morgonen.. många som inte hade kört tidigar som förvånade mig.
Hur som så ägde jag nog totalt.. en runda plockade jag 4av4 när vi körde lite speedball. :D en annn kom jag upp bakom deras skydd och plockade 3 på en gång.. hehe... massa skott gick det åt också.. gjorde nog åt ca 500 men det var det värt plockade ju massor... blev dock utskjuten 2 gånger. men det är inte mkt.. :D
sen så var det lite aktiviteter på haga och sen åt vi ute på olles... märkte på kvällen att jag hade tappat min bilnyckel. så det var lite jobbigt.. men som tur var så hade jag tappat den i stenlunds bil.. precis som jag trodde.. så det var ju skönt..
Var en lyckad dag iallfall...

idag söndag har det vart en seg dag. vakande hyfsat tidigt ändå. började med att jag och sara städade lägenheten sen så gick jag oc isac ner till haga för att hämta våra saker och min bil... skitjobbigt var det att gå.. sen så åkte jag o hjärtat oh handlade och sedan åt vi lite pizza... en vanlig söndagsrätt för oss. :)
sen kom syrran förbi men ja var lite borta för satt och kolla på iron man :P
och nu sitter jag här och ska hämta tvätten som vart igång hela dagen..

imorgon är det jobb jobb o jobb som gäller.. om jag hinner så blir det lite golf med.. så det får vi hoppas. avstod ju golfen idag så måste kompensera upp det hela.. har lite nya driver att prova innan onsdagen.
kommer bli mest jobb för min del denna vecka skulle jag gissa på så får mental förbereda mig redan nu..
ska kolla på hot shot 2 sen vid 22:00 för det var längesen och har för mig att den var rolig...
chiao god natt


Kommentarer
Postat av: Putte

love you

2009-10-04 @ 21:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0