nollan spräckt fast tråkig förlust.

spelade match idag mot vimmerby. kändes bra under upprvärmningen men sen efter en kvart spelad kände jag mig rätt tung. hade lite känning i baksida av låret. så fick bandaga mig i halvtid.. hur som så ledde de med 2-1 i paus. de hade 2-0 på oss.. tkr inte dom var speciellt bra för att vara serieledare. jag lyckades kvittera till 2-2 och det kändes oerhört skönt efter 3 mållösa matcher.. perfekt pass av lama ;) så vill jag ha det.. hur som så förlorade vi med 3-2 och tkr det var väldigt orättvist. vi var värda lika eller tom en seger.. men så är sporten den är inte alltid rättvis. vi får ta med oss det braiga vi hade från matchen till nästa gång :) backarna måste stå upp bättre för då vinner vi :) :P ^^

nu ska vi iväg på italensk afton hemma hos nisse.. kommer bli oerhört trevligt.. får se hur länge man kommer behöva ligga kvar imorgon. fast 16:00 måste man upp och kolla på hockeyn iallfall... 

aja tutte bene 

Kommentarer
Postat av: sara

Du var så duktig älskling! kände sig riktigt stolt på plan

Din.

2009-05-10 @ 13:17:45
URL: http://snoangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0