Sug

Jävla skit.. denna vecka har pokern vart fucked up. tur att man inte kör för stora summor :P
ligger ändå plus tack vare oddset. men där har de också gått piss.. missar med sånna smååå marginaler hela tiden.. gick miste om 244 tusen enbart för att jag inte tog 1-0 på chealse matchen... men hallå.... sjlvklart blir det 1-0. tänk för fan..
spelade en 50 kr 30 manna turre.. har inga marginaler alls på min sida.. lyckades FISKA till mig 2 färger tack vare det så klara jag mig kvar väldigt länge.. men sen när man väl har övertaget så förloara man.. satt på JJ blindsen var 250/500 går all in med över 2 k i marker han som har BB mpste syna mig med ca 2 k och han gör det med 7-8 i hjärter.. han floppar färgen direkt och jag håller på att slänga datorn tvärs över rummet.. massa sådan händer har man förlorat hela veckan.. blir så förbannad..  och så förlora man bettingen med med 1 match varje gång.. aja nästa vecka kan ju bara gå bättre..

annars har jag inte gjort så mkt..  lördagen kollade vi på hockey hemma hos mig med isac och erica. missade den bomben med 1 mål tack vare fbk.. sen kollade vi på gran torino. den var faktiskt oerhört bra.. trodde det skulle vara mer pang pang men den var fan mer komdei nästan... hehe.. sen var kl 12 så alla gick och la sig i sina respektive sängar.

söndagen gick ja upp vid 11 för skulle kolla på våran match.. är ju fortf skadad :( plocka upp isac sen for vi iväg..
Fritz var tillbaka i målet och han spikade igen så vi vann med 3-0 :) iofs fick han inte ett skott på sig typ men ändå.. hehe.
Tog en middag på olles med Nisse och Nisse för vi är med i festkommiten och måste fixa en fest till den 4:e april. lite folk som ska kilas in (inspark) .

Älsklingen lagade lite mat som hmmm ja den var godare än vad den såg ut.. potatisen var nästan helt brända, men köttet var ju väldigt gott så då gick detbra.. lite knapriga klyftpotäter är faktiskt inte dumt.. :)
Shit nu måste jag fixa tvätten. God natt

Kommentarer
Postat av: sara

klaga inte...jag gjorde faktiskt typ fyra saker samtidigt! :(

2009-03-23 @ 16:27:05
URL: http://snoangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0