Årets Lista 2008

- Årets lista 2008 -


Årets upptäckt: Walle
Årets ord: Pa. Right in the kitchen
Årets misstag: jag vet
Årets fest: Julbordet, Nyår eller inflyttningsfesten?
Årets idiot: Jag
Årets underbara: Sara
Årets hetaste: Babe
Årets rumpa: älsklingen
Årets baby: Alx
Årets besvikelse: MIn fotbollskada
Årets one night stand: ...... kan man äta det?
Årets bästa händelse: Sambo och En sen natt efter lite vin :P
Årets värsta händelse: ??
Årets fjolla: JAg tydligen när ja sjunger lips ^^
Årets hårfärg: Brun
Årets svikare:
Årets bakfylla: Det får la bli jag då
Årets babe: Min <3
Årets sämsta resa: kungshamn all time
Årets bästa resa: Finland och kusten med pälsklingen
Årets bästa låt: ??????
Årets vinst: 2 stora Nallar på liseberg.
Årets händelse: Mitt hattrick i min comback :P
Årets Par: Vi! I mot- och medgångar
Årets folk-jag-klarar-mej-utan-men-ändå-inte:
Årets nyårslöfte: Inte dicka så MKT
Årets alkis: ME
Årets frisyr: ^^
Årets bild: finns en del
Årets mest spelade låt: Jason Mrazzzz den e everywhere
Årets krog-replik:
Årets människor-jag-är-glad-jag-träffade-detta-året: hmm Marias pojke kanske. Och Alx ofc
Årets pizzeria: Pinoccio
Årets ståuppkomiker: Björn Gustafsson
Årets mest-meningslösa-dag: hemma framför datorn i 12 H
Årets snabbmat: Kebab-nått...
Årets tacka-sina-snälla-kompisar:
Årets trend: Ännu-högre-i-midjan-byxor (Blä)
Årets befrielse:
Årets wow: Jag framför datorn... dinga 80(world of warcraft)
Årets jobbarkompis: Alla på Anderssons plåt
Årets bästa present: Mitt armband
Årets mysigaste: Sara, walle och alx

Kommentarer
Postat av: tompa

vaddå kungshamn???? va va så hemskt där???

2009-01-07 @ 20:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0