50 års "fest"

i onsdas fyllde saras far 50 bast och det firades med följande..
Lite fyrhjuling. relax och god mat.. ( sen var det ju 11 mån för oss och walle fyllde 8 mån ) 

Var utanför mulljsö typ som vi fick prova på lite fyrhjuling.. och jag som är som ett barn när det gäller fart hade the time of my life :P hehe.. kom i 70 på raksträckorna men var lite svårt att styra eftersom det var rullgrus just där så vågade inte trycka på mer. sen fick vi köra på crossbana typ och jag körde som en ggaaaallllning.. :D krossade all motstånd.
Var förvånad över min babe dock att hon vågade trycka på gasen så pass sen efter att hon kört lite. mkt imponerad ;)

Sen for vi iväg till björkhaga hotell där vi relaxa lite med bastu och nån jacuzzi typ.
Efter det så åt vi nått jätte smarrigt som jag inte kommer ihåg var det var:S :P

Till senaste komment om du läser igen.. Ja vi plockar upp dig nästa gång.. Ju fler man är ju roliga är det : )
Får la chansa på var vi ska stanna bara ^^

Nu blire film.. X files förmodligen. så cya

Kommentarer
Postat av: Sara

nästa gång kör jag!

2009-01-21 @ 15:41:01
URL: http://snoangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0