var är orken?

Har ingen ork eller kraft till något..
Räcker med att jag jobbar 2 timmar sen är jag så trött och har så ont i kroppen. helt kraftlös är jag hela tiden..
sova gör jag ju. lägger mig 10 varje dag . går upp 7.
Det är inget kul att gå till jobbet när man inte har nån ork eller kraft. mest ont har man ju i ryggen så.. hmmm
har vart sån här ett bra tag och det känns som det går neråt. för det har långsamt blivit värre.

utbränd?.......... kanske?
besöka doktor...........? kankse dags för det?

Kommentarer
Postat av: din

Älskling...."vad var det jag sa"

tycker du ska kolla upp det iaf:)

Love you

2008-10-04 @ 14:56:05
Postat av: me

vadå tack då? läs ordentligt

2008-10-09 @ 14:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0