v.21

Måndag = jobb i ca 13,5 timme
Tisdag = jobb i  ca9,5 timme + träning  ca3
Onsdag  = jobb i ca 12.5 timme
Torsdag = jobb i 7,5 + match i ca 7 timma med rese tid då. :P
Fredag = jobb ca 12,5 timme..

var och klippte mig idag med.. på arbets tid :P säg det inte till nån :D i vilket fall min jobbar kompis behövde klippa sig med.. i vanliga fall så klipper jag mig för ca 150 kr på ett stället som heter affes.. åker dit och han frågar är det ett blatte ställe.. hmmmm ... JA... då säger han. nej fan inte där då. :D LOL..
Åker till nått annat ställe och får betala 310 spänn för en klippning ja kunde gjort självk.. ( kankse inte med lika bra resultat men) + att vi fick en p-bot.. hehe men den får chefen ta han om.. hihi.... :P ^^

där är jag nu.. har varit hemma vaken tid kanske 5 timmar hela denna vecka. kansek tom mindre..
som tur är får ja en lite kort semester nästa helg till göteborg:P men väntar på den stora semestern i juli :D
ryktet går tydligen om min blogg :D och dom i laget kommer nog inte ha nått annat o snacka om än allt ja kommer skriva här. tur att ja inte gör det så ofta:P men dom tycker det är kul så gör det för eran skull då hagapojkarna:P
matchen vi spelade i torsdas var värdelös . men stund tals så rullade vi bra.. skönt att mats är tillbaka iallfall ;)
förlordade i vilketfall på förlängning med 3-1. men men.. match imon igen men ska inte vara med för har fortf ont i hälen + att ja drog ljumsken:P

kolla på match imon samt lite lag fest, kusiner kommer imon från sthlm så ska festa med dom antar jag + att syrran har sin födelsedags fest då med... shit måste köpa present ju.. har inte tänkt på det.. hon får nått i efterskott. :P

((tack frippe :D trevligt att du ska börja läsa...^^ hur går de me pokern??))

"tute bene"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0