V.19

Måndag:

Börjar med att ja går upp och jobbar kl 07:00 och sen sliter till 16:15. åker hem äter och packar för ja ska träna kl 17:30. och ja är alltid på plats 30 min innan träning.. komemer hem ca 19:30 och bara tar det lugnt, kollar lite på tv och går o lägger mig sen.

Tisdag:

Samma sak där. går upp till jobbet 07:00 och får reda på att vi komemr få jobba lite övertid. Får hoppa träningen och sagt o gjort. jobbar den dagen till 17:30 tror jag det var. och direkt efter det åker jag till ett annat jobb som ja lovat att göra. (fan) åkre dit och är inte hemma fören 20:00 typ.. trött som fan ligger ja bara o kollar på tv tills ja lägger mig :P

Onsdag:

Går upp som vanligt till samma jobb samma tid... gör lite dittan o dattan, till kl 16:15.. in i bilen fort som fan åka till samlingen för jag har ju match i egnahem. bla bla bla.. spelar en halvlek för målvakten skadar mig efter 20-25 min typ men fortsätter spela skadad halvleken ut ändå . :) gör ett mål på köpet så.. vinner med 2-0 för övrigt.. Ont som fan i foten har ja och kan knappt stå på den.. kommer sedan hem 21:30 och går direkt o lägger mig typ..

Torsdag:

Vaknar med smärta i foten samma tid som alltid :P och tänkter. shit detta går ju aldrig. men tar 2 alvedon och haltar mig fram till bilen för att åka till jobbet.. väl där tar ja fram mitt bandage o lindar foten så ja får lite stabilitet i den. chefen blir inte glad och säger att ja inte får spela fotbollen för vi bara skadar oss. (om ni läst min blogg innan så vet ni att en annan var sjukskriven pga fotbollen) jobbar hela dagen till 16:15 och duktig som ja är har ja lovar o bli klar med ett jobb innan den veckan slut så.. jobbar över och fixar till kl 20:00 typ.. tröttare än vanligt somnar ja nog vid soffan en stund i hennes knä <3 sen lägger vi oss runt 21:30

Fredag:

En helt vanligt dag förutom att ja fick stressa satan för att hinna med det jobbet jag var på för att slippa jobba över. men det var visst inte så bråttom.. men de säger de ju inte fören runt 2. tack.. äter lunch med niklas för att vissa andra föredrar solen mer än mig :P (skoja bara) kommer hem. SVIN TRÖTT. vill igentligen bara ligga i soffan o kolla på nån bra film o inte göra ett skit. men då vill hon åka iväg o göra nått.. eftersom vu knappt umgåtts i veckan så tar ja mig i kragen hoppar in i dushen och vi åker till stugan i kaxholmen. stannar o köper glass innan med :)
på hemvägen stannar vi på. hmm ...(kommer inte ihåg vad det heter nu).. i vilket fall så var det väldigt trevligt och mysigt. satt vi där o kollade på solen som var i moln 50 min av 60 typ :P bilder finns men orkkar inte lägga upp dem nu.. kommer hem ännu tröttare. köper liet chips och ostbågar och kollar lite på tv. somnar typ 3 gånger både hon och ja innan vi bestämmer oss att lägga oss.. då var kl 21:30 typ.. :D zzzzzzzzZZzzzz

Lördag:¨'

ska jobba denna dag, göra det sista på mitt jobb som ja lovvvvvvat.. ställer klockan på 8:40 för o börja i tid. men vet du vad.. vaknar 08:00 och kan inte somna om och vi mer eller mindre går upp då;) första gången på historia som jag är uppe så tidigt på en lördag.. börjar jobba 09:00 och kör tills ja blir färdig. dvs 14:00 (med lunch ;) )
åker sen till saras päron för där är hon och solar som alltid när solen är framme och hon är ledig:D .  börjar hjälpa hennes far att bygga ihop nått växthus av nått slag... sen färdig med det så vilar jag en stund i solen .. inte ¨så länge för sen hjälps vi åt att tvätta och städa min bil.. hon tog invändigt och jag ut. ;) 16:30 drar vi oss hemåt för vi ska ju grilla med gänget vid 18:00. hmm lite tight med tid där va.. sagt o gjort så drar vi hem, duschar och fixar allt som ska fixas. och så går kvällen och jag hade jätte trevligt, mat, öl, fotboll, vänner. skönt o bara chilla liksom och inte alltid gå ut. var hemma 00:00 typ,

Söndag:

sweet vaknar 10:00 och ja somnar om rätt hårt :D och går inte upp fören 12:00 då har hon diskat och fixat lite .. tack söt. :) åkte till föräldrarna för var bjudna på grill mat igen :D massa gott var det. så var vi där nästan hela dagen eller till 18:00 typ. jag låg i solen hela dagen och typ bara sov. vakande och sov.. :P så var svin seg när vi kom hem så ja börja kolla på national treasure 2 :D den var rätt bra.. det var det hela på den veckan.. massa har man fått gjort men ska man så mkt gjort så kostar det mkt energi.. Tack älskling för att du tagit hand om allt hemma när ja inte vart hemma och flåt att ja är borta så mkt.... du är guld <3 puss o kyss

Kommentarer
Postat av: din

söt du e gubben:)
de e lugnt bara du e min och söt och snäll när du kommer hem så:)
puss på dig;)

2008-05-12 @ 21:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0