Jobb Jobb Jobb o ingen vila

Hade möte idag på jobbet som vi har varje första tis när det är ny månad..
En på jobbet har skadat sig så han kommer bli borta 6-8 veckor plus att en annan ska vara pappa ledig tors o fredagar. detta betyder att vi kommer vara 3 man varje tors o fre och det är inte bra.. Så snälla som vi är beordrar chefen aldrig övertid för vi e så snälla o alltid ställer upp ändå när det krisar. ( vi får så mkt tillbaka så inte mer än rätt ;) )
Så masssa övertid komemer jag la få nu fram till semestern. :S har lite xtra jobb vid sidan om också men säg det inte till nån :P så idag kom jag hem halv 8 iställer för halv 5. så allt kom ju så där lagom lägligt. och så får vi inte glömma fotbollen med som ja var tvungen o stå över idag och  som man har 4- grr i veckan minst.
just nu längtar jag til den 31 maj så man får koppla av en stund.. sen längtar ja till semestern med..
Nu ska ja duscha sen bara lägga mig o mysa tills ja ska sova ;)
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0