Lång ledigt =)

i fredas (igår) så börjar det hela med att tränaren ringer och frågar om ja inte kan vara med på match för jag skulle inte det först med tanke på att det är match på måndag med så... kl 10 ringer han o väcker mig och jag mummlar lite så han inte försår nått :P .. ne så var det inte. sa bara att ja jätte gärna villle spela men hade lovat bort mig för o köpa massa godis:P
så följde med Sara o Clara i "Pärlan" ända te mullsjö till godisfabriken eller vad det heter.
köpte godis för hela 167 kr. blev ca 3 kg eller nått :P
sen drog vi till a6 för o kolla lite bara :D och när vi skulle dra därifårn pajjar claras bil . mohaha växellådan gick sönder eller vad det var.. lite små kul , tur att det hände där o inte i mullsjö eller nått sånt.
Hults morsa fick plocka upp oss medans clara väntade på sin underbara pappa som kom direkt typ o fixade bilen på plats antar jag. :P så ska en riktig pappa vara :D :D



Kom hem ringde björn och frågade om han skulle me te ÖB och ja det skulle han, åkte dit köpte 8 liter cola :P haha . sen åkte vi hem till skööööna men ack så lilla hok för lite mat hos mina föräldrar. Lax o ris blev det men nån satans äcklig köpt sås som ja inte åt :P var där ett tag lite för länge för att förfesten skulel börja kl 7 men vi var ju inte hemma fören halv 9 typ.  hmmm bra jobbat. men frid o fröjd ändå..
börja häva i oss massa öl o lite snaps lagom full kl 11 drar vi till olles. och väl där träffar vi på clara o sara fullare än oss :P hahah eller de knaske inte :S men fulla var dom :P
efter spenderat ca 3 timmar på dansgolvet ska man äntligen gå hem i det varma vädret ^^
Somnar på fläcken och vakanr med världens baksmälla. går till VIP hängig o dragen fortf förmodligen köpter ett stort ägg och ett litet. de är en liten surprice de lilla.. :D
Sen blev det en fet kebabtallrik och en film och där är jag nu ^^
+ så ska man dricka igen ikväll för att må lika dåligt imon, fan vad dum man är igentligen :P
Shit ska ju hämta saras post.. glömde jag. måste sticka..... hoppas inte snuten tar mig nu. :D Puss

Kommentarer
Postat av: Clara

Ja, min pappa är lite bättre än alla andra pappor :)
Tog inte ens tio minuter och tror nog jag kunde fixat de om jag haft en domkraft och en skruv :) *tro*

Haha.. Du skulle bara veta hur fulla vi var egentligen.. Fy fan!
Men de ska vi väl klå ikväll?
Men de var ju asnice att ni dök upp också!
Ses ikväll! Puss

2008-03-22 @ 17:01:58
URL: http://clarne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0