Göteborg

Lördagen kl 08:00 ringde klockan för att man skulle börja fixa för att åka iväg till storstaden Gbg :P,
ca halv 10 kom vi iväg.. hehe.. tog en liten omväg och stannade till på lager 157, underbart väder var det med föresten.
I vilket fall.. gick runt lite i affären o hittade grejjer för ca 700 kr :D...
Sen for vi vidare till götet...när vi väl kommit fram så yrade vi runt typ i 30 min
för att hitta rätt till hotellet ^^ hehe, men till slut kom vi rätt.
Vi checkade in och sen for vi iväg för lite shopping, då var nog kl 1 typ. 
Jag handlade för massa medans Sara hittade lite mindre saker..
konstig nog eftersom de finns typ flera miljaders klädesplagg ^^
Efter allt shoppande så var vi svintrötta, då var kl lite över 6 så vi gick tillbaka te hotellet o vilade lite.
Klockan halv 8 tänkte vi att vi skulle börja göra oss iordning så att vi kunde gå ut och
äta lite så vi ställde klockan....men vi var så trötta så vi vaknade inte fören 8 ^^

Åt lite gott på en fin restaurang på avenyn.. :) Efter maten mätta och belåtna drog vi tillbaka till hotellet igen och satte oss vid deras bar och lyssnade lite på livemusik. Vi var nog de enda under 23 där, alla andra var runt 30.
Vi satt nära ett par som måste varit runt 40, de undrade säkert vad vi gjorde där eftersom vi satt o snackade o drack lite lagom precis som dom. Vad gammal man kände sig då.. vi ska ju vara ute o röja tyckte de nog..
men jag är för gammal för det ju :P  hehe... hur som helst var det en underbar kväll tyckte jag. 
Avslutade kvällen runt halv 1 o gick o la oss som ett gammalt par.. :)

På söndagen var det upp tidigt igen o äta lite frukost. Fanns i stort sett ALLT o välja på så man tog det mesta. :P
Efter det så shoppade Sara lite till :D, sen for vi iväg till liseberg :D. Vi var där ett tag och jag försökte vinna massa saker, men fick nöja mig med en liten nalle, en film och lite godis :P. 
Man kunde vinna en stor nalle om man kastade en basketboll i en korg. Jag gjorde nog åt 100 spänn där... (10 kr kastet) men jag hamnade runt ramen hela tiden. En boll var typ i o hoppade ut.
Var så förbannad.. nästa gång ska jag fan sätta den.. :*( hehe..



lite bilder av de ja köpte kommer här

a




 
Här får ni lite av min sexiga, söta, snygga udnerbara ängel. men inte mer än så här för hon är min :D ;)



Det är typ 3 pike, 3 v-ringade shirts, en tröja me dragkjeda, och nån annan grå sak :P ,
Ett par badshorts, 2 vanliga shorts, en skjorta och ett par jeans. Det är nog allt...eller jo, en parfym med.
Van Gils.. så det så.. notan för denna fina resa var bara ca 6 laxar. så vi ska nog åka nästa helg igen :D ^^ :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0