Semester..

Har haft semester nu i snart 2 veckor.. första veckan var jag utomlands... åkte så långt som till finland :D
bodde i en liten stuga där babys ukki (farfar) bor. eller bor är la fel o säga. han äger stället :P  
Åkte ut till den finkska skärgården 2 gånger och det var la de ända gångera vi hadet sol. så vädret var defenetivt att klaga på. ananrs tkr jag det var ganska mysigt.. fast nästa gång får det bli lite längre. 1 vecka var för lite.. speciellt om man inte får bra väder..
bilder finns också. närmare sagt 471 st. älsklingen (http://snoangeln.blogg.se/) har lag ut lite på sin blogg om ni vill se ja orkar inte pilla med det just nu.. kommer kansek senare isåfall... sen var det ju utterligare 8 vanliga film rullar med.. men dom vet inte ens jag hur de ser ut :P 

annars har ja inte gjort så mkt på min semester. spelat dator mest nu när ja äntligen har massa tid till det :D det är faktikst som en slags hobby. så stfu.. sen har ja ju slappat med, för det är ju det semestern är till för. har bara 3 veckor och det känns som den tiden flyger förbi. lite lite med andra ord.  och det här vädret är ju pissigt med.. så ingen strand för mig ännu. får se nästa vecka. min sista vecka. hoppas på 2 dagar iallfall .. är det så mkt begärt?
ikväll ska jag på bio med ALLA mina 3 syskon + käraste. ska se den där hancook eller hur den stavas..
och under helgen har ja lite planer då med men vet inte vilket det blir ännu.. skriver jag om på måndag..

peace out

Kommentarer
Postat av: Sara

babe...ser du nu ....en kommentar:) nästa gång längre tid!:)

nu måste ja dra:) puss babe

2008-07-19 @ 09:38:16
URL: http://snoangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0