Gr8 Comeback

I lördas mötte haga derby. jag fick vara med från start denna gång . man kan säga att det var min comeback efter alla mina 300 skador typ :P kommer en så kommer alla.. hoppas ja inte får fler nu :P porslinspojke....
hur som.. döds trött redan efter 30 min.
hade löpt mer än vad någonsin har gjort. kändes det som. men det gav utdelning iallfall.. ledde med 3-0 i halvlek.
där jag fick göra 2 och passa till 1 :P :)
I andra var ja fortf riktigt trött.. men gjorde vad ja orkade iallafall och fick med mig 1 till mål.. sedan gjorde amer 1 så vi vann med 5-0..
det var skönt att få göra mål igen och vara tillbaka. hoppas det håller i sig. snittar ja 2.0 mål per match så vinner vi nog serien.. :P + att ja vinner skytteligan.. haha..
Det viktigaste var att mina 2 favoriter tjejer + min favvo pojk kom.. Tjejen och syrran med barnet..
det gav mig xtra mkt kraft att dom var där..
trodde inte de skulle dyka för matchen var lite sen och 15:10 kollade ja runt hela plan om ja såg dom men ingen var där......:(  och jag bara dammit..
men sen såg ja nån snygg blondin som stod där och det var sara :D blev riktigt glad faktiskt.. sådär barna glad typ. första matchen hon kolla ju. :)
den enda som har stötta mig i fotbollen är min syster och hon kom lite senare med så det var också skönt.. annars har ja aldrig nån som kolla när ja lirar..  aja.. det var det iallafall... VI vann och har chans till div 2. :)

SEnare på kvällen var det mat och dryck på olles.. så där var vi och åt lite lyx mat. (hamburge tallrik ) :P
Tillbringade nästa hela kvällen där med laget . gick lite imellan centrum och olles... hehe.. det var en fin dag och resultatet av det på söndagen behöver vi inte säga.. :P ne men seg i kroppen och ganska trött o sleten..

varför bloggar jag för??? :S

Kommentarer
Postat av: Mate

Å nu skriver dom om dig på Green Machines forum igen. De har ett gott öga för dig...

2008-09-02 @ 21:21:56
Postat av: tiger

Va ska du flytta???? WHEN? iofs har ja kirrat en lägenhet kanske! Fast i 2:a hand då

2008-09-05 @ 14:07:09
Postat av: kari

Skriv i din blogg putita haha

2008-09-06 @ 11:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0