Någon fyller år idag. vem kan det va. JO JAG ;:D

Igår var det hockey igen.. mkt spännande match. satt hemma hos niklas föräldrar och kollade..
Hv vann tydligen med 4-3 i förläning, jävla skit med.. ^^ det var typ bara slumpmål den matchen, men så är det ibland i hockey.
roligaast var ju niklas när det blev 2-2 tror jag.. hel cp. gick ner på knä och jubla och började be te gudarna eller vad fan han gjorde. i was like WTF. men det var kul.. han är rolig ibland.. :D hehe
men här ska ni få höra bara för det.

Lilla lasse gick i småskolan och en dag frågade fröken vad deras pappor jobbade med.
de vanliga svaren dök upp : Polis, Advokat, brandman, revisor, läkare.
lasse, som alltidl ät mest satt nu tyst. fröken frågade om inte han skulle berätta för klassen vad hans pappa jobbar med.
- min pappa dansare på en bögbar. där tar han av sig kläderna och dansar naken framför en massa män som betalar honom för det. och betalar de rikitgt bra följer han med dem hem och så får de sätta på han.
fröken blev alldelse förskräckt över lasses svar och tog medhonom ut i korriodren
- är detta verkligen sant lasse, frågade fröken.
- Näääeee, svarade lasse skamset, men farsan spelar hockey i HV71 och det är jävla pinsamt :D :D :D :D

mohahaha den va roligt..........

idag fyller jag för övrigt år. Hipp Hipp hurra ;) 22 bast. fy fan. tur att man inte blir en dag över 23 så har bara 1 år kvar o fira sen. :P
skulle spelat match igentligen vid 3 men det blev inställt för att det snöade så planen var inte duglig. så jag tänkte att då kan ja få sova ut Lääääääääääängee. men neeee
det både ringde o smsade typ "300" ggr i morse så kunde inte sova längre än till 12, jävla skit.
ikävll blir det la fest lr nått vet inte vad söt har planerat för mig men det får vi se.
aja nu ska ja göra min en förtjönt av en film lr nått efter att jag fått diska all fucking disk. men men så är det. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0