kungshamn!!!

Lördagen var de mening att ja skulle vakan av kl vid 12 men ne då ringer niklas o väckerm ig halv 12 fast att ja så att han i fredas att ja skulle sova tills det...:P - flåt jag glömde ju.. Grrrr
aja kunde inte somna om så gick up.
Spelade match vid 3 och det var jätttte varmt. vi vann med 1-0 mot LSW så de va skönt.
sen funderade jag en stund på om man skulle åka till kungshamn för tommy bor ju där sen var min darling där med. tänkte att ja saknar henne såå. och sen var de längesen ja träffa tommy.. så efter matchen typ kl halv6 åkte jag ner till kungshamn.. :P ganska seeeeeegt.. sen var ja där bla bla bla och åkte hem på söndagen, somnade nästan på väg hem men klarade mig ändå :P :P
chiao

Kommentarer
Postat av: Björn Pray Prayson

ska vi ha sexet snart?

2008-04-29 @ 00:21:16
Postat av: Pudden

Givetvis. plats,datum o tid?

2008-04-29 @ 17:52:10
Postat av: Anonym

plats: min hörna
datum: 5:e maj
Tid: när jag åker förbi med bussen

2008-04-29 @ 19:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0