Helgen som varit

Tja!!
Fredagen började med att körde sara te a6 och sen åkte jag hem till min syster och brännde lite filmer.. alltså inget olagligt. sånt sysslar ja inte med ^^ lekte lite med lilla alex (syrrans barn, 7 mån lr nått ) lika kul som alltid. :P
sen belv det taccopaj som Sarorna lagade. skit gott. kollade på Alvin and the chipmunks. den var sådär. tommy o clara kom förbi seanre på kvällen. och sen va de läggdags typ..
lördan var det träning och i stor sett inget mer på hela dan. bara ta det lugnt o ladda inför kvällen.
förfesten var kl 7 hos mig. det blev bara 6 pers lite mindre än vanligt. vi brukar vara upp mot 9-10.. men men
satt o drack o snacka tror jag :P vete fan vad vi gjorde men inget ölspel blev det iallafall :S
stack ut nån gång framåt halv 11 sen kommer ja inte ihåg mera :P
vet att drinkar och öl serverades från olika håll. baby sade nu får du inte dricka mer, men så kom det en dricka från nått annat håll o ja bara tack o drack. :P jävligt orutinerat...
kommer man inte ihåg nått så hade man garanterar jävligt kul, så det hade jag :D
kommer iallfall ihåg att ja drack väldigt mkt o träffa några gammla vänner från v-ryd, det var trevligt,.. träffade även petter. :D lika go som vanligt.. haha

Skulle ju igentligen gå upp kl 9 dagen efter för att åka te norrköping och kolla på DIF <3 .. MEN
Fille ringer 10 i 9 och frågar är du redo.. A för fan säger ja. kollar på kl och 10 min kvar o sova inanna kl ringer.
jag vet jag somnar om. sagt o gjort.. Zzzzzzzzzz vaknar igen kl halv 12 och WTF ..
Ringer fille och säger öööö . han e ju lite små sur för att ja missa skiten.
Men varför ringer han inte igen om vi säger att vi ska ses på stationen kl halv 10 när bussen går 10?
typ kvar i 10 borde man ju tänka på att var fan är Putte..????
Nee det hade han itne en tanke på.. :P
i vilket fall missar ja den matchen. tråkigt nog. vann ju med 2-1
var bakfull som fan somande igen på soffan te 2 typ och gjorde lite grejjer o tog de lugnt resten av dagen. bastade lite hann man o kolla på hockey lite :)
Det bästa var nog när ja kläcker ut mig under dagen...............................

-Darling varför dansar vi aldrig längre på krogen för.??
- det gjorde vi ju hela kvällen, kommer inte du ihåg det, säger hon då.!

ja bara liksom shiiiittt nja ja gör nog inte det.. srry baby. men vi hade ju kul ändå;) hehe
fick städa, laga mat och diska som straff typ ;D lr ne gjorde ja frivilligt.

Nu ska ja iväg o träna. Haga måste ju upp en div till lr hålla sig kvar i 3:an går bra det med..
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0