blääääääääää

åkte iväg kl 1 för att lira match i tibro kl 5 :S (svenskacupen)
först tog vi ett stop hos tränaren för att få i oss lite mat, det var trevligt. spaghetti o köttfärs.
kommer dit och ser värsta åkern typ och världens minsta plan fast att det fanns mer utrymme. förbannad var man då.
första halvleken var sådär, fick en spark på knölen på foten där nu vet ?? så svullen är man där nu då. gick runt o halta lite....sen så hade jag hade jävligt svårt o se bollbanan för hade typ nått i ögonen. vattnades hela tiden så såg lite flimmrigt. inget kul. sen när man väl känner att man höjjer sig te 2:a halvlek så blir man utbytt. iofs var det la bara en kvart kvar av matchen men ändå..
aja var jävligt missnöjd med mig sj plus att vi förlora med 3-1 .
nu ska jag vila mig lite o mysa med min käraste.. <3 men först en liten bit mat och sen om man orkar lite chips o cola :D
Puss o kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0